everdark
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:19, 18 Lis 2005 Temat postu: Call of Duty 2 |
|
|
Od premiery Call of Duty minęło już około półtora roku. Taki okres czasu na rynku gier komputerowych obfituje w wiele zmian zarówno graficznych, jak i dźwiękowych. Wymagania graczy ciągle rosną, a w przypadku sequeli popularnych gier można je przemnożyć razy dwa. W związku z tym, aby stworzyć hit trzeba się na prawdę postarać. Każdy fan Call of Duty zadaje sobie pytanie czy sequel wybije się nad poziom jedynki, czy chociaż go utrzyma. Ma być lepiej, dużo lepiej.
Tym razem wojna tocząca się na naszych ekranach będzie obejmowała okres czasu 1941- 1945, a więc dużo większy niż w wersji podstawowej. Dzięki temu nie będziemy walczyć tylko w okupowanej Europie, ale również w Afryce. Twórcy gry nie zapomnieli o starym kontynencie, gdzie skosimy Niemców na ich własnym terenie, a także w Rosji.
W Call of Duty graliśmy trójką aliantów, przedstawicieli poszczególnych państw walczących przeciwko Niemcom, do tej pory znane są trzy nazwiska, które wystąpią w części drugiej to: Vassili Ivanowicz, który powalczy za Matkę Rosję, Bill Taylor, kapral Rangersów oraz Sgt. Davis, który wzmocni szeregi angielskiej piechoty. Tym razem to my, a nie gra będziemy decydować kim chcemy zagrać, jak widać tutaj twórcy oddali wybór graczowi.
Twórcy postarali się o dobry silnik dla gry, który pozwoli nam obejrzeć pięknie wykonane tekstury postaci oraz otaczającego nas świata., Oczywiście będzie to zwiększało wymagania gra ale czy to nie dobry argument na zainwestowanie w nowy sprzęt? Od grafiki nie będzie odstawać dźwięk który rozwinie swoje możliwości na sprzęcie 5+1, znając twórców motyw muzyczny z gry będzie śnił się nam po nocach.
Jednak wiadomo Call of Duty była grą maksymalnie liniowa i oskryptowana . Gdy raz przechodziliśmy ją znaliśmy ustawienie wrogów i wydarzenia na pamięć, dlatego nie zapewniało to takiej rozrywki jaką mieliśmy widząc grę po raz pierwszy. Tym razem Infinity Ward postanowiło pójść graczom na rękę i utworzyć grę nieliniową, niepowtarzalną. Pomóc ma w tym np. kilka możliwości wykonania celu, jak również samodzielne wybieranie bieżących misji. Autorzy zapewniają, że w sequelu nie będziemy mieli do czynienia ze skryptami, a wszystko to przez wysoką AI zarówno kompanów, jak i wrogów.
Gra zapowiada się bardzo dobrze, wszystko wskazuje na to, że otrzymamy te same emocje w lepszej i nowszej oprawie. Tym razem Infinity Ward musi się na prawdę postarać bo po piętach depcze im Brothers in Arms. Czy Call of Duty 2 zdeklasuje rywala? Czy doświadczymy powrotu króla? Odpowiedzi na te pytania poznamy późnym latem lub wczesną jesienią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|